تخصیص بهینه منابع برای سیستم های ارتباطی پهپاد در مدیریت حوادث

.

.

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :

» خرداد 1399
» ارديبهشت 1399

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS
تخصیص بهینه منابع برای سیستم های ارتباطی پهپاد در مدیریت حوادث
نویسنده vacumblupom@gmail.com تاریخ ارسال سه شنبه 20 خرداد 1399 در ساعت 19:19

محققان دانشگاه Queen of Belfast (QUB) و دانشگاه Duy Tan (DTU) مشغول همکاری در پروژه ای با هدف بهبود سیستم های ارتباطی وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپاد) بودند. تحقیقات آنها جوایز نیوتن 2017 را دریافت کرده و 200000 پوند از طرف دولت انگلیس برای توسعه سیستم ارتباطی جدید دریافت کرده است که می تواند در شرایط جوی شدید و در مواقع بلایای طبیعی کار کند.


بین سال های 2015 و 2017 ، همان تیم محققان مشغول کار روی پروژه ای بودند که توسط کمک مالی نیوتون و با کمک شورای انگلیس اداره می شد ، تحت عنوان "ایجاد یک پایه برای جوامع شبکه ای توسعه پایدار برای شهرهای فردا" اداره می شدند. این پروژه با هدف بهره‌گیری از فناوری و زیرساختهای بی سیم معاصر برای برآورده کردن مطالبات مربوط به اتصال در زمینه بلایای طبیعی در ویتنام انجام شده است.

Trung Duong ، یکی از محققانی که این تحقیق را انجام داده است ، گفت: "ما پس از اتمام موفقیت آمیز پروژه خود در آوریل 2017 ، از ما دعوت شد تا نتایج و برنامه های آینده خود را به فراخوان دریافت جایزه نیوتن 2017 برسیم." "از حدود 200 پروژه صندوق نیوتن ارسال شده ، پروژه ما در 5 برنده گذشته قرار داشت. ما مفتخریم كه جوایز نیوتن 2017 را به دست آوردیم و همچنان با استفاده از وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپادها) در ماموریت مهم ، پروژ خود را به مرحله بعدی توسعه می دهیم. ارتباطات برای مدیریت حوادث. "

در مواقع شرایط شدید آب و هوایی یا در هنگام بروز بلایای طبیعی ، فناوری می تواند تفاوت زیادی را ایجاد کند و به نجات جان افراد و کمک به افرادی که در مناطق آسیب دیده زندگی می کنند کمک می کند. پهپادها می توانند در این امر نقش اساسی داشته باشند ، زیرا می توانند برای دستیابی به طرف های درگیر و حمل منابع با ارزش کمک کنند.

در مطالعه اخیر خود را، که در منتشر شد IEEE بی سیم نامه ارتباطات و در آرشیو قبل از منتشر شده ، محققان در زمان واقعی الگوریتم تخصیص منابع است که می تواند بهره وری انرژی برای ارتباطات جاسازی شده در داخل پهپاد حداکثر رساندن توسعه یافته است. الگوریتم آنها با بهینه سازی زمان برداشت انرژی و کنترل قدرت برای ارتباطات دستگاه به دستگاه (D2D) بین پهپادها کار می کند.

دوونگ توضیح داد: "بهینه سازی برای هر مشکلی در تصمیم گیری ، خواه در مهندسی ، اقتصاد و جامعه ، اساسی است." "در ارتباطات بی سیم ، اغلب از تکنیک های بهینه سازی برای انتخاب و یا به روزرسانی پارامترهای سیستم ، برای بهینه سازی عملکرد شبکه استفاده می شود.



روش های بهینه سازی محدب سنتی در حال حاضر هنوز گران هستند و اجرای آنها می تواند بسیار زمان بر باشد. این امر مستلزم ایجاد روشهای جدید است که می تواند در مواقع اضطراری یا بلایای طبیعی بکار رود.

Duong گفت: "در ارتباطات مهم برای پشتیبانی از مدیریت حوادث مانند آتش نشانی ها ، تیم های نجات و خدمات فوریت های پزشکی ، زمان یک عامل مهم است (به عنوان مثال با حداقل تاخیر میلی ثانیه به ثانیه)." "مهلت دقیق در زمان واقعی مهمترین شرط برای چنین سناریوهایی است ، به خصوص در شرایطی که دائماً در حال تغییر است."

برای توسعه ابزارهایی که واقعاً می توانند در شرایط اضطراری تغییر ایجاد کنند ، بنابراین ، محققان باید روشهای کاهش زمان حل و پیچیدگی محاسباتی مشکلات بهینه سازی را شناسایی کنند. الگوریتم تخصیص منابع در زمان واقعی که توسط Duong و همکارانش تهیه شده است دقیقاً این کار را می کند ، به طور موثری زمان اجرا را به میلی ثانیه کاهش می دهد.

الگوریتم آنها می تواند در پهپادها یکپارچه شود ، که می تواند در مواقعی که شبکه ها احتراق می شوند ، ساختمان ها از بین رفته و کمبود منبع تغذیه می تواند کمک زیادی کند. در این موارد ، پهپادهایی که در بالای منطقه آسیب دیده پرواز می کنند ، می توانند به نخستین پاسخ دهندگان کمک کنند تا هر چه سریعتر وضعیت را ارزیابی کنند.

Duong توضیح داد: "پهپادها به شدت به باتریها برای کارکرد متکی هستند و از این رو ، برای اینکه پهپادها بیشتر در هوا بمانند ، باید منابع آنها (از جمله باتری ، پهنای باند و غیره) به خوبی بهینه شود." وی گفت: "این امر برای انجام مأموریت های موفق جستجو و نجات در 72 ساعت اول فاجعه بسیار مهم است ، با توجه به اینکه پهپادهای تجاری موجود فقط می توانند 20 دقیقه در هوا بمانند. بنابراین ، به حداکثر رساندن طول عمر یک شبکه ارتباطی چند پهپادی بسیار مهم است. چنین برنامه هایی. "

در حین و بعد از بروز بلایای طبیعی ، زیرساختهای ارتباطی ارتباطی اغلب می توانند مانع از انجام مأموریت های اضطراری و خدمه تخلیه شوند. با کاهش زمان ارتباط پهپاد به میلی ثانیه ، الگوریتم تخصیص بهینه منابع برای پهپادها که توسط Duong و همکارانش تهیه شده است می تواند به نجات جان و کمک به موقع به بازماندگان کمک کند.

دوونگ گفت: "در بلایای طبیعی ، حفظ ارتباطات زندگی را فراهم می کند." "نبود ارتباطات در مناطق دور افتاده و شرایط نامناسب برای ارتباطات در کشورهای در حال توسعه می تواند اثرات مضر داشته باشد. ما معتقدیم تحقیقات ما برای بهینه سازی زمان واقعی در ارتباطات پهپاد اولین تلاش در زمینه برای مقابله با محدودیت زمانی پهپاد است. نقش اساسی در سناریوهای فاجعه بازی می کنند. "

در حال حاضر ، تیمی که روی این پروژه صندوق نیوتن کار می کند از 3 دانشجوی دکتری و 4 دانشجوی دکترا تشکیل شده است. این محققان اکنون با تمرکز بر چند جنبه نظری و عملی بیشتر ، به تلاش معنادار خود ادامه خواهند داد.

دوونگ گفت: "مرحله بعدی ما بهره برداری از فناوری های برش ، (به عنوان مثال محاسبات توزیع شده و موازی) و ادغام یادگیری ماشین در زمینه بهینه سازی زمان واقعی ، برای تقویت زمان پردازش است." "ما همچنان انتشار تحقیقات خود را از طریق ژورنالهای علمی با تأثیر بالا ، در کنفرانس ها و شرکای صنعت ادامه خواهیم داد."

 http://socialmediainuk.com/story5569759/قیمت-آکومولاتور



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من
» Exosuit نرم چند مشترک و شخصی زمینه جدید را می شکند
» مسیر دوچرخه ساخته شده از پلاستیک بازیافت شده در هلند باز می شود
» دستگاه تشخیص سرطان TINY در آزمایش اوگاندا مؤثر است
» تخصیص بهینه منابع برای سیستم های ارتباطی پهپاد در مدیریت حوادث
» سیستم یادگیری ماشینی یکباره با گفتار و شناخت شیء مقابله می کند
» دانشمندان از شبکه های عصبی مصنوعی برای پیش بینی مواد با ثبات جدید استفاده می کنند
» با نگهبانان جدید اقیانوس آشنا شوید - چتر دریایی ربات
» قطار هیبریدی برقی بامبایر برای حفظ جاه طلبی های سبز آلمان
» محققان فیس بوک برای آموزش عوامل گفتگوی شخصی ، یک مجموعه داده ایجاد می کنند
» تحقيقات Tenable ، آسيب پذيري Peekaboo را كه بر نظارت تصويري تاثير مي گذارد ، افشا كرده است
» سوخت نشت NSA در مورد هک شدن برای استخراج رمزنگاری افزایش یافته است: گزارش
» هواپیمای بدون سرنشین پرواز "می آموزد" مانند یک پرنده بالا رود
» «پوست روباتیک» اشیاء روزمره را به روبات تبدیل می کند
» ایجاد "مجسمه های حرکتی" چاپی 3 بعدی از فیلمهای دو بعدی
» تشخیص سریع شیء در فیلم ها با استفاده از بسته بندی های مورد علاقه منطقه
» AMD بازی Ryzen خود را با تراشه های 45W بالاتر می برد
» چه چیزی باعث می شود یک بازی ویدیویی آموزشی به خوبی کار کند؟
» شیمیدانها رویکرد پایدار نسبت به جذب دی اکسید کربن از هوا نشان می دهند
» شمارش جمعیت از طریق دیوارها ، با WiFi
» آوردن هوش دستگاه به تئاتر بداهه



.:: Design By :